Kafedraning 2-kurs pediatriya, davolash ishi va tibbiyot-pedagogika fakulteti talabalari, shuningdek, 3-qavatdagi "Biologik ximiya" fanidan Oliy xamshiralik ishi 1-kurs talabalari ToshPTIning asosiy binosida qatnashadilar.
Fan bo‘yicha talabalar bilimini baholash va nazorat qilish me’zonlari
Baholash usullari |
Ekspress testlar, yozma ishlar, og‘zaki so‘rov, prezentatsiyalar. Joriy nazorat: 45 |
||
Baholash mezonlari |
86-100 ball «a’lo» Talaba o‘qituvchining barcha savollariga to‘liq va to‘g‘ri javob beradi. Ijodiy fikirlaydi va organizmdagi patologik jarayonlar va qiymatlarni tushintirib bera oladi. Vaziyatli masalalarni to‘g‘ri echadi, ijodiy yondoshadi va javobni to‘liq asoslab beradi. Laboratoriya ishini bajarishda aktiv qatnashadi. Mustaqil ishni prezentasiya kurinishida bajaradi, ko‘plab internet ma’lumotlaridan va slaydlardan foydalanadi. Munozaralarda faol qatnashadi va muammoni echishga ijodiy yondoshadi. - fanga oid nazariy va uslubiy tushunchalarni to‘la o‘zlashtira olish; - fanga oid biokimyoviy ko‘rsatkichlarni tahlil qilishda ijodiy fikrlay olish; - o‘rganilayotgan jarayonlar haqida mustaqil mushohada yuritish; - o‘rganilayotgan jarayonga ta’sir etuvchi omillarni aniqlash va ularga to‘la baho berish; - tahlil natijalari asosida vaziyatga to‘g‘ri va xolisona baho berish; - o‘rganilayotgan biokimyoviy hodisa va jarayon to‘g‘risida tasavvurga ega bo‘lish; - o‘rganilayotgan jarayonlarni analitik jadvallar orqali tahlil etish va tegishli qarorlar qabul qilish. 71-85 ball «yaxshi» Talaba o‘qituvchining barcha savollariga to‘g‘ri javob beradi. Ijodiy fikirlaydi, organizmdagi patologik jarayonlar va qiymatlarni tushintirib bera oladi, ammo ba’zi mexanizmlarni tushuntirishda qiynaladi. Vaziyatli masalalarni to‘g‘ri echadi, ijodiy yondoshadi lekin javobni to‘liq asoslab beraolmaydi. Laboratoriya ishini bajarishda aktiv qatnashadi. Mustaqil ishni doklad kurinishida bajaradi, internet ma’lumotlaridan va slaydlardan foydalanadi. Munozaralarda faol qatnashadi va muammoni echishga ijodiy yondoshadi. - o‘rganilayotgan jarayonlar haqida mustaqil mushohada yuritish; - tahlil natijalarini to‘g‘ri aks ettira olish; - o‘rganilayotgan biokimyoviy hodisa va jarayon to‘g‘risida tasavvurga ega bo‘lish; - o‘rganilayotgan jarayonga ta’sir etuvchi omillarni aniqlash va ularga to‘la baho berish; - o‘rganilayotgan jarayonlarni jadvallar orqali tahlil etish va tegishli qarorlar qabul qilish. 55-70 ball «qoniqarli» Talaba o‘qituvchining savollariga to‘liq javob bermaydi. Kimyoviy jarayonlar haqida mushohada yuritadi lekin kupgina xatolarga yo‘l kuyadi. Vaziyatli masalalarni to‘g‘ri echmaydi. Laboratoriya ishini bajarishda aktiv qatnasha olmaydi. Mustaqil ishni tulik bajarmaydi, internet ma’lumotlaridan va slaydlardan foydalanmaydi. Munozaralarda faol qatnasha olmaydi. - o‘rganilayotgan jarayonga ta’sir etuvchi omillarni aniqlash va ularga to‘la baho berish; - o‘rganilayotgan biokimyoviy hodisa va jarayon to‘g‘risida tasavvurga ega bo‘lish; - o‘rganilayotgan jarayonlarni analitik jadvallar orqali tahlil etish. 0-54 ball«qoniqarsiz» Organizmda kechadigan kimyoviy jarayonlar haqida bilmaydi. Laboratoriya ishini mustaqil bajara olmaydi. Testlarni to‘g‘ri echmaydi. Mustaqil ishni bajara olmaydi. - o‘tilgan fanning nazariy va uslubiy asoslarini bilmaslik; - biokimyoviy hodisa va jarayonlarni tahlil etish bo‘yicha tasavvurga ega emaslik; - o‘rganilayotgan jarayonlarga iqtisodiy usullarni qo‘llay olmaslik. |
||
|
Reyting baholash turlari |
Maks.ball |
|
Oraliq nazorat: 20 |
|||
O‘zlashtirish ballda |
Baho |
Talabaning bilim darajasi |
|
18-20 ball
|
A’lo“5” |
Talaba barcha savollarga to‘liq va to‘g‘ri javob beradi. Ijodiy fikirlaydi va organizmdagi normal va patologik jarayonlar va qiymatlarni tushintirib bera oladi. Laboratoriya ishini mazmunini klinik diagnostik axamiyatini tugri tushintirib bera oladi. |
|
15-17 ball |
YAxshi “4” |
Talaba barcha savollarga to‘g‘ri javob beradi. Ijodiy fikirlaydi, organizmdagi normal va patologik jarayonlar va qiymatlarni tushintirib bera oladi, ammo ba’zi mexanizmlarni tushuntirishda xatolarga yul kuyadi. Laboratoriya ishini mazmunini klinik diagnostik axamiyatini tugri tushintirib bera oladi lekin tushuntirishda xatolarga yul kuyadi. |
|
|
11-14 ball |
Qoniqarli “3” |
Talaba savollarga to‘liq javob bermadi. Kimyoviy jarayonlar haqida mushohada yuritadi lekin kupgina xatolarga yo‘l kuyadi. Laboratoriya ishini mazmunini klinik diagnostik axamiyatini tugri tushintirib bera olmaydi va kup xatolarga yul kuyadi. |
|
10 va undan dan kam |
Qoniqarsiz “2” |
Talaba savollarga umuman javob bermadi. Laboratoriya ishini mazmunini klinik diagnostik axamiyatini umuman tushintirib bera olmaydi |
Mustaqil ishi |
5 |
|
|
Oraliq baholashmezoni |
20 |
|
|
|
YAkuniy nazorat |
30 |
|
|
JAMI |
100 |
|
REYTING TIZIMIDA BAHOLASH MEZONI
PEDIATRIYA, TP va DI FAKULTETLARI II KURS TALABALARNING BIOKIMYO FANIDAN
(90 soat) 3-semestr 2018-2019yil
100 ballquyidagicha taqsimlanadi:
№ |
Baholash turlari |
Maksimal ball |
Saralash balli |
1. |
Joriy baholash (JB) |
45 |
25 |
|
TMI |
5 |
3 |
2. |
Oraliq baholash (OB) |
20 |
11 |
3. |
YAkuniy baholash (YAB) og‘zaki |
30 |
17 |
|
JAMI |
100 |
55 |
|
|
|
|
JB – 45b ( 100 ballik tizimda xar mashg‘ulotda baholanadi) |
JB ballarini yig‘indisi (85 bal)5 + (74 bal)5 + (82 bal)5+ ……..= ∑ / n = 82 ball 82 bal x 0.45 = 36.9 = 37 ball 1. Faol so‘rov 2.Test echish 3. Laboratoriya ishini bajarish va natijalarni taxlil qilish. |
TMI – 5 ball Semestr davomida baholanadi |
TMI-3 ball TMI uchun ajratilgan mavzularni bittasidan Referativ doklad tayyorlash (qo‘llanilgan adabiyot muallifi, nomi, nashr etilgan joyi va vaqti, betlari keltiriladi) – 10 bet kompyuterda terilgan teksti ( Times New Roman, shrift 14, interval 1) – 5 ball Baxolash tartibi: 3 ball - talaba referativ dokladni va uning prezentatsiyasini topshirdi 4 ball - talaba referativ dokladni va uning prezentatsiyasini himoya kildi, to‘plagan joriy bali 80 va undan yuqori bo‘lgan xolda. 5 ball - talaba TIJ da biokime fanidan va chet mamlakatlar OO‘YUlaridagi TIJ larda katnashdi; talaba biokime fanidan tezis eki makola nashr etdi. Talabaning mustaqil ishi uning maxsus papkasida yig‘iladi |
OB – 20b |
Oraliq baholashda yig‘ilgan ball = 18 b |
YAB – 30 b Og‘zaki kafedrada o‘tkaziladi |
Yig‘ilgan ball 26 ball
|
O‘zlashtirishi |
Umumiy ball = (JB+ TMI)+OB+YAB Umumiy ball = 37 +3+ 18 + 26 =84 ball |
Reytingi |
90 x 84 / 100 = 75,6 =76 |
* - ballar butun raqamlar bilan ifodalanadi.
PEDIATRIYA, TP va DI FAKULTETLARI Biokimyo fanidan Reyting daftarchasida qayd etish:
3-semestr uchun
Fan |
O‘kuv rejada ajratilgan soat |
O‘zlashtirish |
Reyting |
FISH |
Sana |
Imzo |
Biokimyo |
90
|
84 |
76 |
N.M. YUldashev |
|
|
PEDIATRIYA, TP va DI FAKULTETLARI II KURS TALABALARNING BIOKIMYO FANIDAN REYTING TIZIMIDA BAHOLASH MEZONI
(90 soat) 4-semestr 2018-2019 yil
100 ball quyidagicha taqsimlanadi:
№ |
Baholash turlari |
Maksimal ball |
Saralash balli |
1. |
Joriy baholash (JB) |
45 |
25 |
|
TMI |
5 |
3 |
2. |
Oraliq baholash (OB) |
20 |
11 |
3. |
YAkuniy baholash (YAB) test |
30 |
17 |
|
JAMI |
100 |
55 |
JB – 45b ( 100 ballik tizimda xar mashg‘ulotda baholanadi) |
JB ballarini yig‘indisi (85 bal)5 + (74 bal)5 + (82 bal)5+ … = ∑ / n = 82 ball 82 bal x 0.45 = 36.9 = 37 ball 1. Faol so‘rov 2. Test echish 3. Laboratoriya ishini bajarish va natijalarni taxlil qilish. |
TMI – 5 ball Semestr davomida baholanadi |
TMI-3 ball TMI uchun ajratilgan mavzularni bittasidan Referativ doklad tayyorlash (qo‘llanilgan adabiyot muallifi, nomi, nashr etilgan joyi va vaqti, betlari keltiriladi) – 10 bet kompyuterda terilgan teksti ( Times New Roman, shrift 14, interval 1) – 5 ball Boxolash tartibi: 3 ball - talaba referativ dokladni va uning prezentatsiyasini topshirdi 4 ball - talaba referativ dokladni va uning prezentatsiyasini himoya kildi, to‘plagan joriy bali 80 va undan yuqori bo‘lgan xolda. 5 ball - talaba TIJ da biokime fanidan va chet mamlakatlar OO‘YUlaridagi TIJ larda katnashdi; talaba biokime fanidan tezis eki makola nashr etdi. Talabaning mustaqil ishi uning maxsus papkasida yig‘iladi |
OB – 20b |
Oraliq baholashda yig‘ilgan ball = 18 b |
YAB – 30 b Og‘zaki kafedrada o‘tkaziladi |
Yig‘ilgan ball 26 b
|
O‘zlashtirishi |
Umumiy ball = (JB+ TMI)+OB+YAB Umumiy ball = 37 +3+ 18 + 26 =84 ball |
Reytingi |
90 x 84 / 100 = 75,6 =76 |
* - ballar butun raqamlar bilan ifodalanadi.
PEDIATRIYA, TP va DI FAKULTETLARI II kurs talabalarning biokimyo fanidan Reyting daftarchasida qayd etish:
4-semestr uchun
Fan |
O‘kuv rejada ajratilgan soat |
Uzlashtirish |
Reyting |
FISH |
Sana |
Imzo |
Biokimyo |
90
|
84 |
76 |
N.M. YUldashev |
|
|
O‘QUV YUKLAMALARNI HAJMI
(3-semestr)
Umumiy soat |
Auditoriya mashg‘ulotlarining turlari bo‘yicha o‘quv yuklamaning hajmini taqsimoti (soatlarda) |
Mustaqil ish |
|||
Jami |
Ma’ruza |
Amaliy mashgulot |
Laboratoriya ishi |
||
90 |
63 |
14 |
41 |
8 |
27 |
(4-semestr)
Umumiy soat |
Auditoriya mashg‘ulotlarining turlari bo‘yicha o‘quv yuklamaning hajmini taqsimoti (soatlarda) |
Mustaqil ish |
|||
Jami |
Ma’ruza |
Amaliy mashgulot |
Laboratoriya ishi |
||
90 |
63 |
14 |
37 |
12 |
27 |
OXI FAKULTETI I KURS TALABALARNING BIOKIMYODAN REYTING TIZIMIDA BAHOLASH MEZONI (132 SOAT)
100 ballquyidagicha taksimlanadi:
№ |
Baholash turlari |
Maksimal ball |
Saralash balli |
1. |
Joriy baholash (JB) |
45 |
25 |
|
TMI |
5 |
3 |
2. |
YAkuniy baholash (YAB) |
50 |
27 |
|
JAMI |
100 |
55 |
JB (JB + TMI) 50 b
( 100 ballik tizimda xar mashg‘ulotda baholanadi)
TMI – 5 ball
Semestr davomida baholanadi |
JB ballarini yig‘indisi ∑ JB = (JB1+JB2 +JB3 +JB 4 +JB5) ∑ JB = (7+9+7+7+7)= 37 b 82 bal x 0.45 = 36.9 = 37 ball 1. Faol so‘rov 2.Test echish 3. Laboratoriya ishini bajarish va natijalarni taxlil qilish
TMI 3 ball TMI uchun ajratilgan mavzularni bittasidan Referativ doklad tayyorlash (qo‘llanilgan adabiyot muallifi, nomi, nashr etilgan joyi va vaqti, betlari keltiriladi) – 10 bet kompyuterda terilgan teksti ( Times New Roman, shrift 14, interval 1) – 5 ball Boxolash tartibi: 3 ball - talaba fakat referativ dokladni uzini topshirdi. 4 ball - talaba referativ dokladni va uning prezentatsiyasini himoya kildi, to‘plagan joriy bali 80 va undan yuqori bo‘lgan xolda. 5 ball - talaba TIJ da biokime fanidan va chet mamlakatlar OO‘YUlaridagi TIJ larda katnashdi; talaba biokime fanidan tezis eki makola nashr etdi. Talabaning mustaqil ishi uning maxsus papkasida yig‘iladi JB+TMI= (37+3) = 40 ball |
YAB –50 b test Og‘zaki kafedrada o‘tkaziladi |
Yig‘ilgan ball- 35 ball |
Uzlashtirish |
Umumiy ball = (JB+ TMI)+YAB Umumiy ball = 40 + 35 =75 ball |
Reyting |
132 x 75/ 100 99,12= 99 ball |
- ballar butun raqamlar bilan ifodalanadi
OXI fakulteti I kurs talabalarning Biokimyodan Reyting daftarchasida qayd etish:
Fan |
O‘kuv rejada ajratilgan soat |
Uzlashtirish |
Reyting |
FISH |
Sana |
Imzo |
Biokimyo |
132 (Ma’ruza+lab-amal.+TMI) |
75 |
99 |
N.M. YUldashev |
|
|
O‘quv yuklamalarni hajmi
Umumiy soat |
Auditoriya mashg‘ulotlarining turlari bo‘yicha o‘quv yuklamaning hajmini taqsimoti (soatlarda) |
Mustaqil ish |
|||
Jami |
Ma’ruza |
Amaliy mashgulot |
Laboratoriya ishi |
||
132 |
72 |
18 |
44 |
10 |
60 |
"Yuklab olish" bo'limida Siz topishingiz mumkin
1. Bioximiya uchun kalendar-tematik rejalar rus, o'zbek. va ang. tili
2. Rusiyada biokimyada talabalar uchun skrining testlari. va ang. tili
3. "Biokimyada amaliy mashg'ulotlar" o'zbek. tili