29.10.2018 yildan boshlab Toshkent Pediatriya Tibbiyot Institutining «Gospital bolalar xirurgiyasi, bolalar onkologiyasi» kafedrasida elektron o‘quv jurnalidan foydalanish yo‘lga qo‘yildi.
Talabalarning bilimlarini baholash – ta’lim muassasasining faoliyatidagi asosiy yo‘nalishlaridan biri bo‘lib, erishilgan natijalar ta’limning rejalashtirilgan maqsadlariga nisbati hisoblanadi. Uning to‘g‘ri tashkil etilishi ko‘p narsalarga bog‘liq bo‘ladi: o‘quv jarayonini boshqarish samaradorligi; oliygoh bitiruvchisi sifatini oshirish.
Hozirgi bosqichda axborotni boshqarishning an’anaviy shakllari bilan bir qatorda elektron jurnal yordamida axborotni elektron shaklda shakllantirishning innovatsion shakli tobora muhim ahamiyat kasb etmoqda. Ushbu usul keng tarzda tarqalib, uning an’anaviy usuldan ustunligini isbotlaydi.